Zajmujemy się obsługą z zakresu wsparcia informatycznego. Prowadzimy szkolenia dla użytkowników, wdrażanie nowego oprogramowania, opiekę dla pracowników. Instalacja i konfiguracja systemów monitoringu (novus, hq-vision) Montaż anten do radiolini (przesyłanie internetu na odległość) Ubiquiti NanoStaton 5ghz, 2,4ghz. Wzmacnianie sygnału wifi (systemy unifi). Konfiguracja routerów, podział łącza, podłączenie do sieci ResMan. Konfiguracja telefonów Voip (FCN). Konfiguracja urządzeń mobilnych internet GSM LTE. Instalacja drukarek sieciowych. Zakup i instalacja pakietu office , programu antywirusowego, folderów sieciowych.
- Usługi Jednorazowe świadczymy po uprzednim umówieniu terminu telefonicznie. W przypadku braku możliwości rozwiązania problemu pobierana jest opłata za dojazd i za pierwszą godzinę pracy informatyka
- Umowa (pre-paid) - min 6mc, w czasie jej trwania można wzywać pomoc informatyczną każdorazowo do powstałego problemu w zależności od dyspozycyjności (pn-pt/pn-nd/wekendy) w godzinach od 8-18, dojazd płatny każdorazowo. Czas pracy min 2h dziennie max 5h na dzień. Rozliczenie odbywa się na zasadzie przedpłaty (pre-paid) od której odejmowane są przepracowane godziny. Po wykorzystaniu całej kwoty, należy zasilić konto.
- Abonament - min 12mc, w czasie trwania abonamentu informatyk jest do państwa dyspozycji przez określony czas min 4- 10h dziennie. W tym czasie informatyk jest w gotowości lub bezpośrednio na miejscu w państwa biurze,serwerowni czy innym miejscu dla niego wyznaczonym i wykonuje zlecone obowiązki. Ilość godzin odpowiada kwocie ustalonego abonamentu. Opłata za dojazd nie jest pobierana. Istnieje możliwość wykupienia wsparcia dodatkowego w godzinach od 18-24 oraz dyspozycyjności 24h/dobę + wekendy. W przypadku przekroczenia ilości godzin abonamentu dolicza się dodatkowo przepracowane godziny ponad stan w stawce podstawowej.
- Oferta indywidualna (najczęściej duże firmy/korporacje) - dostosowana jest do specyficznych potrzeb. Aby ją otrzymać należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. własne wymagania tj. dni/godziny pracy, zakres obowiązków, miejsce/miejsca pracy, oraz dostępny budżet. W odpowiedzi prześlemy ofertę indywidualną. W przypadku b.dużych projektów o zasięgu krajowym lub międzynarodowym prowadzimy bezpośrednie negocjacje.
*nie świadczymy wsparcia dla nieoryginalnego oprogramowania. Wsparcie telefoniczne tylko dla abonamentu. Ceny nie zawierają usług serwisowych.
Dlaczego obsługa informatyczna firmy jest ważna ?
Każda firma zatrudnia pracowników realizujących konkretne cele na konkretnym stanowisku. Technologia informatyczna bywa zawodna, problemy z systemem, problemy z oprogramowaniem, problemy techniczne czy problemy z obsługą konkretnych programów lub wirusami. Ciężko jest wymagać od pracowników wiedzy informatycznej i samodzielnego rozwiązywania skomplikowanych problemów, dlatego dobrze jest mieć PATRONA informatycznego, który będzie wspierał nas w tych kwestiach. Dodatkowo zadba o zakup i wdrożenie dobrego sprzętu, zadba o bezpieczeństwo danych w firmie czy przeszkoli pracowników z obsługi programów co ułatwi prace zwiększając wydajność firmy. Zainteresowanych prosimy o kontakt celem przedstawienia oferty współpracy na obsługę informatyczną.